maandag 24 maart 2014

Ik ben benieuwd...

Hey allemaal!
Ik heb voor mezelf iets besloten. Ik ga me wagen aan gelnagels :)
Ik zelf ben een nagelbijter en ik stop met bijten vanaf ik vind dat mijn nagels mooi gelakt zijn.
Woensdag ga ik voor de eerste keer een echte manicure + gelnagels krijgen. BENIEUWD! Klik verder als je mijn nagels nu wilt zien...

Voorlopig zijn dit mijn nagels... Ik heb ze alnderhalve week terug gelakt en zoals je ziet, ze zijn niet echt meer mooi. Maar daar komt verandering in! Ik heb een paar ideetjes hoe ik het zou willen.






Ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Het kleur van de eerste foto is zeer mooi en subtiel, maar rood/roze is ook zeer mooi.

Kunnen jullie me helpen? Laat tips achter hier in de comments of welke jij van deze vier ook mooi vind.

Xoxo Chloe


4 opmerkingen:

  1. Heey al deze foto's zien er prachtig uit,
    maar ik vind de eerste foto toch het mooist. Die is ook erg geschikt voor de lente ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou kiezen voor een roze kleur kiezen, geeft een lente gevoel vind je ook niet?
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik denk ook dat ik naar een roze tint ga opgaan. Iets subtiel. Ik ben aan het twijfelen tussen foto 1 en 2. We zien wel war het morgen wordt. Ik zal hier een fototje plaatsen van wat het geworden is :)

    Xoxo Chloe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou voor da voorlaatste roze kiezen ;) xx liz

    BeantwoordenVerwijderen