woensdag 12 februari 2014

Hey, dit is mijn eerste review op mijn blog.
Mijn review gaat over de bodycreme van coconut care uit de action.
Ik had al vele dingen gehoord over deze bodycreme en ik wou hem zelf ook eens proberen.
Ik kwam in de action en ik zag hem staan en voor een goedkoop prijsje dus ik dacht, we gaan hem eens proberen!


Ik had al heel goede comentaren gelezen over de bodycreme en ook dat hij super lekker ruikt naar kokosnoot. Wel ik heb hem getest en hij is inderdaad super! De geur blijft echt een hele dag op je lichaam zitten. Ik heb ook al aan anderen gevraagd of dat ze het een lekkere geur vonden en iedereen vroeg of het vanille was. Ik vind persoonlijk ook dat het een toets heeft van vanille zeker als het al een paar uur op je arm of been zit. Maar het blijft natuurlijk lekker ruiken!

Dit krijg je als je het koopt in de action:
200 gram bodycreme en echt zeer goedkoop!
nog geen 1.50 euro denk ik zelfs! Oke, het is niet 'the body shop' maar het is minstens even goed vind ik. De creme is geen butter natuurlijk, maar hij smeert zeer goed open en trekt onmiddellijk in. Ik ben echt zeer tevreden van dit product! Een echte aanrader.





Xxx Chloe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten