vrijdag 14 februari 2014

Hey iedereen
Zoals jullie wel weten, is het vandaag valentijn. Jammer genoeg heb ik deze valentijn geen vriendje waar ik al mijn liefde mee kan delen. Dit artikeltje maak ik dan ook voor de vrijgezellen onder ons.

Hoe maak ik mijn valentijnsdag een beetje minder eenzaam:

Stap 1: Verwen jezelf!
Neem een lekker warm bad met een lekker geurtje, een rustig muziekje op de achtergrond, een kaarsje naast je bad en geniet! Smeer je daarna helemaal in met een lekkere bodybutter of bodycream en doe je pyjama aan.

Stap 2: relax!
Neem een lekker zacht dekentje en ga gewoon in je zetel zitten. Neem wat popcorn of chips en kijk naar echte meidenfilms/series




Of... Je kan natturlijk ook een vriendin uitnodigen!
Doe een supertoffe girlsnight bijvoorbeeld. Maak een chocoladefondue, speel spelletjes, eet girlsnight food, roddel over wat je maar wil, maar vooral... MAAK PLEZIER


Zo zal je deze single valentijn zeker overleven


Xxx Chloe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten