zondag 16 februari 2014

Shoplog Gent

Hey allemaal, gisteren ben ik gaan shoppen in Gent en heb een paar dingetjes gekocht :)
Wil je weten wat ik allemaal heb gekocht. Lees dan verder! :)

Gisteren ben ik even binnengegaan in het Kruidvat, bij Lush en The Body Shop.

De eerste winkel: Kruidvat


Ik heb 2 droogshampoo's gekocht. De eerste is een droogshampoo van Batiste. Hij heeft een frisse bloemige geur en werkt zeer goed!
De tweede droogshampoo is een droogshampoo van Garnier ultra doux met vanille extract. Ik ben echt verliefd op de geur. Ze maken er momenteel nog reclame over op televisie en ik wou hem eens uitproberen. Ik zal jullie laten weten hoe goed hij is!


Dan heb ik ook nog een deodorant van Ushuaïa gekocht met orchidee


De tweede winkel: The Body Shop

Ik heb alles in klein formaat gekocht omdat ik op zekerheid wil spelen. Als ik er niet heel blij mee ben, zit ik niet met een grote pot. Ik heb 3 verschillende geuren gekocht.
Pompelmoes bodybutter, aardbei bodybutter en mango bodyscrub


En dan de laatste winkel: Lush

Ik heb een klein pakje gekocht met een zeepje in en een bruisbal. Ik werd zo gek van al die geuren! Ik denk dat ik binnenkort nog eens ga gaan. Want ik heb nog wat lekkere spulletjes gezien. Ik was daarvoor nog niet binnen geweest bij lush in gent, maar nu zal ik er wel vaak langsgaan 



Xxx Chloe


2 opmerkingen:

  1. Oehh dat pakket van lush wil ik ook!
    Wat een leuk artikel! ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze ondertussen al allebei uitgeprobeerd en ze zijn allebei ge-wel-dig! Nu pas ben ik echt verliefd op lush!
      Ik had wel nog de oude versie van space girl, nu is hij wat roder aan de bovenkant en heeft hij veel meer glitter :) zeker de moeite waard

      Verwijderen